Monday, August 20, 2012

kawan.sahabat.teman adalah berbeza bagi saya

KAWAN : kawan bagi saya adalh seseorang yang memahami perasaan saya. tahu isi hati saya.ambil berat terhadap saya.dan KAWAN jarang kita jumpa.KAWAN juga tahu apa yang tersirat dan tersurat dalam akal dan fikiran saya.dan saya sangat SAYANG KAWAN saya ITU.KAWAN adalah no.1 dalam hati dan fikran saya.KAWAN juga bagi saya tidak pernah berfikiran negatif terhadap tingkah laku saya kerana dia MEMAHAMI saya.dan KAWAN juga tahu bila masa saya serius dan bila masa saya bermain.KAWAN juga jarang bersama saya.JAUH DI MATA NAMUN TETAP DEKAT DI HATI
terima kasih KAWAN : CHINGGU and ACHIL

SAHABAT : sahabat pula bagi saya sangat RAPAT dengan kita.NAMUN  kadang kadang sahabat ini juga bole buat kita sakit hati.berbeza dengan KAWAN.SAHABAT yang tahu pasal kita.namun kadang kala tidak tahu apa yang ada dalam hati dan fikiran kita.sahabat kurang mengenali apa yang tersirat dan tersurat sebenarnya.tapi sahabat sentiasa ada untuk membantu kita di kala susah dan senang berbeza dari KAWAN yang jauh dari kita.
SAHABAT ? kadang kadang saya mencemburui dengan apa yang ada pada sahabt kita.dan SAHABAT juga sering kali salah faham dengan apa yang kita lakukan atau katakan."so sad".btw saya sayang sahabat saya ..
terima kasih SAHABAT : "tidak mahu la mention nama mereka anda pasti tahu kalau anda terasa"

TEMAN : TEMAN bukan KAWAN atau SAHABT.teman adalah orang disekeliling yang mengenali kita.namun tidak tahu latar belakang kita. dan saya suka bnyak teman.dimana mana saya berada pasti ada teman yang saya kenali. Teman sebenarnya adalah watak sampingan dalam kehidupan jika berlaku masalh bersama kawan atau sahabat.TEMAN adalh orang "ketiga".nad you know what i means.TEMAN tidak akan tahu pasal masalah kita tapi TEMAN bole membahagiakan kita.
tanx TEMA : terlalu bnyak TEMAN and sukar untuk TAIP nama mereka ... 

btw antara keTIGA-TIGA nya saya lebih gemar "BERTEMAN"

-out- SAKIT itu SANGAT SAKIT #lagilagiyangsakitituadalahHATI (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...