Tuesday, December 4, 2012

BUAH OH BUAH

Selamat Datang Stalker Saya !


HYE ! uolss semua kan tau . musim nie musim buah buahan .
buah buahan tempatan kita derr ..

fuh setiap hari aku makan buah buahan ! #perkara biasa.. yang luar biasa #buah buahan makan kau :D

aku paling MALAR makan nie buah nie na.. nieeeee dibawah :D HAHA


rambutan yoooo #sorryExcited hikhikhik


nie naaa Durian aku makan tadi .. ko gilerr sampai bekahak mulut ahhaha


langsat pun aku bantai ... 2kilo derr setiap hari


ini pun sdap gak genk ..


tapi x lawan ngn yang derr ... ahaha terbaik dari depan rumah .. ahhaha habis ja satu plastik terus
suru bapa ambik kan .. 
hah ko ado ? #mestila kamurang adakan . senng didpt  nie .. murah lagi .
be acid sd dlm perut nie .. hahaha
# sekali jax aku sumbt dalam peryt ni .. habis ku bantai .. nasib x meragam ..
korang makan la ... musim buah buahan sekali jx dalam setahun.. ada pun x sama ngn musim buah buhan ..

#eh apa aku merepek nie .. k la doo .
im done ...

 # BYE BYE STALKER !

Peace ! :D








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...