Thursday, January 17, 2013

listen.listen.listen

i love you for a thousand years !















sincerely from me (:

ulser ? sakit gila gila !!

woow woow ! ! katakan tidak kepad ulser !

beminggu minggu suda aku kena ulser
wuwuwu !! sakitnya hanya aku and yang pena kena jx tau
sakit giler mau makan pun teda selera
lagi lagi bila lapar sangat terpaksa telan liur jx 
ko giler makan time ulser keluar air mata aku

ulser aku bukan di bibir jx ad. di lidah pun ada huh ! pedih ^^"
ubat aku guna GARAM omee sakit ! aku lompat sana lompat sini
guling sana guling sini da macam orang x tentu arah.
















korang rasa la sendiri betapa teruk nya kena penyakit ni
ko nak becakap pun xlarat. ko nak makan lagi la .
aku punya ulser ni smpai skg da mau masuk 2 minggu da .
habis jx nda garam aku guna x pndai bek bek .
syorkan p doktor. ??? aku jumpa doktor ?? huh tidak akan sekali.
paling alergic dngr nama doktor/hospital/klinik. macam dengar nama
hantu jx."seram" giler..

sempat online ~ heee bukan online ni >update blog jx

hye hye bye bye cinta ...

salam cinta. salam rindu


untuk yang pertama kalinya pad tahun 2013
saya update blog "speechless spy" a.k.a "kimo"
hahahah




salam cinta . salam rindu .dan salam sayang ~



pahitnya menahan rindu . eh mcm makanan pula
peritnya menanggung rindu .
sakitnya bila rindu tidak terbalas .
btw aku tetap merindui and menyayangimu
walaupun kau tidak menyedari nya ataupun kau mnegetahuinya


ataupun kau membabi butakannya.
whops sorry terrrkasar :D








aku sayang kau gila gila .

aku rindu kau gila gila
ome aku suda gila 

#tedatukarutsemua :D




okie dokie smpai sini saja untukmu
lain hari lain story lagi ya cinta ;D
muah !

from : ace roll sujiee kimo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...