Tuesday, February 5, 2013

Hari Penat.Tired.Seksa

salam . hye .
tanx visit readers
hari ni aku ckup penat. ek bukn stakat hr ni
hari hari sblumnya pun sama
today . start dari pukul 6a.m aku da gerak
ikut ke skolh kaka aku.smata mata nak tmnkn dy
pgi buat ltihan untk sukan skolh dy.
smbil smbil tu aku pun ikut jg la beriadah.joging
kuarkn peluh seMAXIMUM yg mampu.


pastu kitorang hbs dlm jam 8.30 gitu ar
smpai rumh dekt jm 9.then direct mndi trus
jln pgi dewan bndr. sbb ada taklimt kerjaya *sematamata
ntah apa apa mimpi aku tetiba rajin dtg =.="
aku pun syokla masuk dewn .
dgn bngganya sbb
akhirnya smpai juga.

*ramai gila gila pengunjung
pening aku dibuatnya.


tak sampai 1jam aku dengr cermh tu
aku da kuar dengn lajunya.
aku pun tak tau knpa nak tgesa2 kuar
*mungkin aku da boring kot
#yes true ! *my heart say ^^"

aku jalan jalan seorang diri
kehulu ke hilir dr jam 12 smpai jam 4.30 ptg 
penatt weew :( tak larat da nak jalan
*sbenrnya ada tujuan la,
takkanla aku nak buat bodoh kehulu hilir
mcm org bodoh yg xda haluan.
#rahsia k ;D
OK ! aku da smpai rumh  jam 5pm
mengkah masuk jx.aku trus terdampar atas sofa
sebab MIGRAIN serang aku
korang tau tak seksanya klau aku da kena migrain :(

sakit weew.
mata ni mcm xmau buka da,
kepala otak nie bedenyut denyut
pastu mesti MUNTAH .confirm punya
*tp x steruk kwn aku klau da migrain trus pengsan
#percya ke tak.
aku pun tidur la smpai jam 7.
nak tau sbb apa smpai jam 7? sbb nak
tengok SETIA HUJUNG NYAWA hohoho
episode akhir kan minggu nie.xnak telpas :D
#suka ikram kak bedah HOK ALOH :D
eh ceta pasal ikram la plak.

Ok la readers ,tu story aku utk hari ni jer
hari lain.topik lain k .
wait my entry :) hahaha 

p/s : jaga diri.jaga hati.love all !











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...